Rozdanie! zakończone

08 lutego
Cześć! Mamy niedługo marzec - miesiąc, który kojarzy mi się z przyjściem wiosny. Z tej okazji pomyślałam, żeby zrobić  małe rozdanie.

Pięć osób otrzyma pocztówkę ze Szwecji, maseczkę w saszetce i dwie osoby otrzymają dodatkowo srebrną zawieszkę (do łańcuszka) ze swoim znakiem zodiaku (srebro 925), zakupione w jednej z najpopularniejszch szwedzkich firm Guldfynd.
!!Jeśli będzie dużo zgłoszeń, dodam jeszcze jedną zawieszkę do wygrania, żeby była większa szansa dla każdego.
!Musi być przynajmniej 12 osób, żeby rozdanie się odbyło.

Poniżej znajdziesz punkty do zgłoszenia.










ŻEBY UCZESTNICZYĆ zrób te 3 punkty :

1. Zaobserwuj moje konto przynajmniej na jednym z poniższych:
- ten blog
- moją stronę na Facebook-u - >tutaj<
- mój Instagram - >tutaj<

2. W komentarzu pod tym postem napisz, dlaczego chciał-a byś, żeby nagroda trafiła do Ciebie.

3. Uzupełnij krótki formularz kontaktowy, żebym mogła się z Tobą skontaktować >tutaj<

!! Żeby uczestniczyć w rozdaniu nie musisz mieć bloggera, możesz napisać tutaj komentarz poprzez konto Google lub jako gość, ale wtedy napisz na końcu swoje imię i pierwszą literę nazwiska lub całe nazwisko.

Dnia 16 lutego 2019 zamieszczę na blogu pięć zwycięzców i skontaktuję się z nimi. Jeśli nie dostanę odpowiedzi w ciągu pięciu dni, wybiorę nową osobę na miejsce danego zwyciężcy.

Czas zgłoszeń od 8.02 do 15.02 godz. 21.
Ogłoszenie zwycięzców na blogu - 16 lutego (sobota) około godziny 15.

Powodzenia! :)

Ilość zgłoszeń: 10

Nagrody otrzymują:

Aleksandra D.
Sylwia S.
Katarzyna K. 
Iwetta Ż. 
Rafal S.

Wszystkie osoby otrzymają pocztowkę+maseczkę, i dwie dodatkowo srebrną zawieszkę <3. Zapis losowy. Osoby, które otrzymują zawieszkę dowiedzą się o tym kiedy otworzą kopertę ;)
Gratuluję , wysyłam do Was wiadomość i czekam na odpowiedzi :)

20 komentarzy:

  1. Ze wszystkich nagród najbardziej chciałabym otrzymać zawieszkę z rybim znakiem zodiaku. Długo zastanawiałam się dlaczego i w końcu doszłam do wniosku, że jest to dla mnie bardzo ważne ze względu na moją miłość do astrologii i pielęgnowanie swojego wnętrza. Każdy człowiek posiada inny znak zodiaku, a co za tym idzie w znacznym stopniu różni się od pozostałych swoimi cechami charakterystycznymi dla jego znaku. Jestem osobą, która uwielbia oddawać swoje wnętrze na zewnątrz, poprzez na przykład wygląd, dlatego taka zawieszka mogłaby być przydatnym dodatkiem w samoekspresji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    Masz bardzo ciekawy blog o dość niezwykłym kraju. Przeczytałam większość postów i niesamowicie mnie wciągnęły. Bardzo podoba mi się twój styl pisania i szata graficzna bloga.
    Zaciekawił mnie twój konkurs i z miłą chęcią wezmę w nim udział.
    Moim znakiem zodiaku jest Strzelec i tę zawieszkę chciałabym otrzymać. Będzie oznaczać mój charakter i osobowość. Nie bez powodów każdy ma inny znak zodiaku i on jest tego patronem. Sama zajmuję tarotem i ciekawią mnie wszelkie ciekawostki związane z astrologią i znakami zodiaku.
    Pozdrawiam,
    Krakowska Wiedźma

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką fanką krajów skandynawskich. Marzę o tym by kiedyś zwiedzić Szwecję. Ten kraj jest taki piękny i czysty. Lubię Twojego bloga ponieważ piszesz o tym w kraju w bardzo przyjemny sposób, taki jaki najszybciej trafia do Czytelnika.
    Mój znak zodiaku to Rak. Dlatego taką zawieszkę z tym znakiem chciałabym dostać :) A pocztówki uwielbiam kolekcjonować, mam ich sporo ale ze Szwecji nie mam jeszcze ani jednej :D
    obserwuję blog jako Iwetta Żelaznowska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna zbieram pocztówki i znaczki pocztowe, więc gdybym wygrała w konkursie na pewno bardzo bym się ucieszyła. W zawieszkach niestety nie ma mojego znaku zodiaku (jestem Skorpionem ;) ) , ale zawieszkę Bliźnięta podarowałabym mojej mamie, ponieważ ona kocha biżuterię, a ta byłaby idealnym dopasowaniem do jej codziennego stroju :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę również wszystkim innym uczestnikom konkursu powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm mi najbardziej chyba podoba się zawieszka ze znakiem zodiaku :) jestem Rybą i fajnie byłoby posiadać taki naszyjnik. Tym bardziej, że nigdy nie wpadłam na to, by taki sobie sprawić :)
    Super pomysł z tym rozdaniem!
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. everything looks pretty!

    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rozdanie, życzę powodzenia wszystkim:*:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym dzisiaj tutaj zostać,
    Bo z Twoim blogiem nie mogę się rozstać.
    Nigdy jeszcze nie wygrałam
    Choć pomysłów dużo miałam.
    Bardzo chcę wygrać u Ciebie,
    Czułabym się przy tym jak w Niebie.
    Jestem bardzo tym zadowolona
    Miło by było gdybym była obdarowana.
    Bardzo naszyjniki lubię,
    Więc zawieszki os Ciebie nie zgubię.
    Byłaby przy mnie w dzień i w nocy,
    Choć potrzebuję teraz szczęścia pomocy.
    Wszystkim życzę powodzenia!
    Szansy na nagrodę nie stracenia!❤❤❤

    Sylwia S.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulina Radziszewska11 lutego, 2019

    Ja jako kolekcjonerka pocztówek, to ja przytuliłabym najbardziej. Oczywiście zawieszka też jest świetną nagroda, może wzięłabym na pamiątkę dla córeczki, która niedługo przyjdzie na świat :)
    /obserwuję instagram

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe rozdanie, ale mam już jedną podobną zawieszkę, więc dam szansę innym. Życzę wszystkim powodzenia!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia dla wszystkich!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamo! Taka pocztowka to skarb. Przez wiele lat zbierałam pocztówki i mam ich naprawdę dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym wygrać zawieszkę, ponieważ bardzo mi się podoba i chciałabym ją nosić na mojej szyji. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałbym otrzymać taka pocztówkę gdyż zbieram od lat a jeszcze takiej nie mam w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie biorę udziału, ale życzę powodzenia! Piękne pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
- Proszę odnosić się z kulturą.
- Postaraj się nie spamować linkiem do bloga, jeśli mogę znaleźć go na Twoim profilu.

Pozdrawiam!

Obsługiwane przez usługę Blogger.