Smilebright, wybielanie zębów - czy działa?

20 maja
Na Internecie co jakiś czas widziałam reklamę firmy, która ma produkty wybielające zęby. Po zobaczeniu rezultatów innych osób, które pokazywane są w reklamie, chciałam sprawdzić, czy to prawda. Jaki był rezultat końcowy?

Dostałam fajne pudełko z zawartością trzech strzykawek z żelem, nakładki na zęby, lampą i instrukcją. Taki zestaw starcza na sześć dni - sześć wybielań.
Można dokupić sobie później sam żel, jeśli chce się kontynuować wybielanie i mieć lepsze efekty.




Żel jest delikatny i nie podrażniał mi dziąseł lub zębów. Lampa sama wyłącza się po 10-ciu minutach, więc nie trzeba patrzeć na zegarek, żeby wyłączyć po tym czasie.

Najlepiej najpierw sprawdzić u dentysty, czy zęby są zdrowe, bo jeśli ma się nieleczone zęby, światło może dojść przez dziurę do nerwów i może boleć, dlatego najlepiej sprawdzić u dentysty lub wybielić po wyleczeniu zębów.

Co do rezultatu, można powiedzieć, że całkiem dobry, dzień 1 przed wybielaniem miałam odcień 7-8, a teraz mam jakoś odcień 5. Jednak myślę, że potrzebowałabym jeszcze jednego zestawu żelu na sześć kolejnych wybielań, żeby mieć bardzo dobry wynik. I myślę, że spróbuję kolejnych sześciu za jakiś czas.

Na stronie firmy jest napisane, że może utrzymać się do kilku miesięcy.

Tutaj jest mój rezultat - dzień pierwszy przed wybielaniem, i dzień 6 po ostatnim wybielaniu.
Zdjęcia robione pod tym samym kątem światła, w rzeczywistości może się lekko różnić, w zależności od światła, jednak tę różnicę widać.






Czy słyszeliście o tej firmie?
Co myślicie o moim rezultacie po 6 dniach?


Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Woow świetny rezultat! Nie słyszałam nigdy o tej firmie ale efekt bardzo mi się podoba 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę już różnicę, więc produkt wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wcześniej o podobnych preparatach, jednak jeśli chodzi o zęby to wyłącznie ufam swojej dentystce. Twój efekt jest widoczny, ciekawe jaki jego wpływ na szkliwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze nie ma negatywnego wplywu na szkliwo, nie odczuwam wrazliwosci szkliwa:)

      Usuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, jednak efekty po tak krótkim czasie są naprawdę super!

    Pozdrawiam
    Byy-Aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale skoro rozjaśniło Ci ząbki to warto wypróbować :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie, ale efekt mi się podoba.
    Ja często korzystałam z drogeryjnych produktów, ale nie dość, że efekt był praktycznie znikomy to jeszcze czułam ogromne podrażnienie szkliwa.

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie, jednak takie efekty po tak krótkim
    czasie zachęcają do wypróbowania :) jak dla mnie rewelacja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam juz kilka razy o tej firmie ;) po zdjeciu aparatu ortodontycznego z checia sie rozejrzę za tym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie korzystałam z takiej metody. Miałam jakieś różne żele czy paski, ale nic nie pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  10. good results in 6 days,
    I think it works

    OdpowiedzUsuń
  11. I like the results, thanks for sharing ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesting! Gonna check it out! Have a lovely week! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ale wydaje mi się, że widać drobną różnicę, może bardziej spektakularny efekt da po dłuższym czasie użytkowania:):***

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej firmie, ale jak widać działa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
- Proszę odnosić się z kulturą.
- Postaraj się nie spamować linkiem do bloga, jeśli mogę znaleźć go na Twoim profilu.

Pozdrawiam!

Obsługiwane przez usługę Blogger.