Na początek - 10 faktów o mnie

06 stycznia
Witajcie na moim blogu :). Z racji, że to jest pierwszy post na tym blogu, myślę, że dobrze byłoby, gdyby czytelnicy wiedzieli trochę o autorce bloga. Miałam już kilka blogów wcześniej, więc nie jestem początkujaca w blogowaniu a to jest mój kolejny blog :).

Poniżej zamieszczam 10 faktów o mnie :).
Dla chętnych :D

1. Jestem z 95 roku, aktualnie mam 22 lata. 
2. Przyjechałam do Szwecji mając 17 lat.
3. W Polsce mieszkałam jakieś 100 km od Szczecina.
4. Uwielbiam zwierzęta, a najbardziej psy. Mam świra na ich punkcie.
5. Tu w Szwecji chodziłam do szkoły, gdzie uczyłam się właśnie o psach i dodatkowo o innych zwierzętach. Skończyłam szkołę w czerwcu 2017.
6. W Polsce opiekowałam się bezdomnymi pieskami i kotkami. Przygarniałam je do naszego pałacu, karmiłam i oswajałam.
7. Lubię język angielski, nie lubię niemieckiego.
8. Chcę nauczyć się języka włoskiego, tureckiego, łacińskiego i kilka innych, ale te jako pierwsze.
9. Uwielbiam czekoladę, a moje ulubione czekoladki to Ferrero Rocher.
10. Jestem semiwegetarianką, ze zwierząt jem tylko rybę i kurczaka (tylko piersi i udka), nie jem rzeczy które zawierają żelatynę i koszelinę, też staram się unikać sera, który zawiera podpuszczkę naturalną, a jem ser, który ma podpuszczkę mikrobiologiczną.






I pierwszy post mamy za sobą, w następnych postach dowiecie się co nie co o Szwecji, więc zapraszam do dalszego czytania :)

22 komentarze:

  1. Fajny wpis! Sama taki stworzyłam i zetknęłam się z naprawdę dobrym odbiorem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis ! :) życzę powodzenia w blogowaniu! :)
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fakty! Życzę także powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fakty<3 bardzo miło Cię poznać :) Masz przepiękne oczy! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze, ze Szwecja ma duzo wspolnych rzeczy z Austria- te pralnie sa tez tutaj. A co najsmieszniejsze, odkrylam je po roku mieszkania w mojej kamienicy. 'Fika' to cos zo zdecydowanie wprowadzilabym do kazdego kraju swiata : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ladnie dowiedziec sie po roku :D,
      fika jest jedna z ulubionych dla mnie "rzeczy" tutaj:)

      Usuń
  8. Bardzo pozytywny blog trzymaj tak dalej 👌☺☺pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę dalszych sukcesów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekolada!! <3 Tym bardziej Ferrero :D Kochana, życzę dużo sukcesów i powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia :D życzę samych sukcesów,też jestem początkująca,dopiero się rozwijam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak to nie jest moj pierwszy blog :) Ale dziekuje, powodzenie sie przyda na nowym blogu ;3

      Usuń
  12. Super, zapowiada się ciekawie! Czekam na kolejne posty o Szwecji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
- Proszę odnosić się z kulturą.
- Postaraj się nie spamować linkiem do bloga, jeśli mogę znaleźć go na Twoim profilu.

Pozdrawiam!

Obsługiwane przez usługę Blogger.